PREKIŲ PRISTATYMAS
Apmokėtas užsakymas bus išsiųstas/ paruoštas atsiimti per 1–2 d.d. Prekes nemokamai galite atsiimti Vilniuje (Kalvarijų g., netoli prekybos centro CUP) prieš tai susisiekę su kontaktiniu asmeniu – Regina, tel.nr +37069650905.
Pasirinkus pristatymą Lietuvos paštu, prekes išsiųsime jūsų nurodytu adresu. Kai produktas bus išsiųstas į savo el. paštą gausite pranešimą su siuntos sekimo numeriu. Apie gautą siuntą būsite informuoti pranešimu iš artimiausio LIetuvos pašto skyriaus, kur nuvykę savo prekę galėsite atsiimti.
Siuntimas paštu Lietuvoje 3,00 EUR
Siuntimas paštu Europoje 7,00 EUR
Siuntimas į kitas šalis bus apskaičiuojamas individualiai pateikus užklausą.
Iškilus klausimams dėl prekių pristatymo kreipkitės telefonu +4748642335 arba el. paštu info@zivileosman.lt
PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS
- Apmokėdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs su maketo turiniu ir jo kokybe, ir prisiima visą atsakomybę už pateiktą užsakymą, todėl Pardavėjas apmokėtą užsakymą laiko teisingu ir jį perduoda į gamybą. Pirkėjas supranta, kad kai kurie produkcijos parametrai ar atspalviai gali skirtis nuo realiųjų dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ar atsiųsto maketo spaudai nustatymų ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako.
- Kokybiškai atlikti spaudos darbai ir kita kokybiška produkcija yra nekeičiami, negrąžinami ir Pirkėjo sumokėti pinigai už juos negrąžinami.
- Grąžindamas pinigus, Pardavėjas pasilieka teisę iš sumos išskaičiuoti banko komisinius ir kurjerio pristatymo išlaidas jeigu jas patyrė.
- Nekokybiško produkto grąžinimo teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo produkto pristatymo (įteikimo) jam dienos informuodamas apie tai Pardavėją telefonu +4748642335 arba el. paštu info@zivileosman.lt
PAPILDOMOS GRĄŽINIMO SĄLYGOS:
- Produkcija turi būti Pirkėjo nesugadinta.
- Grąžinama produkcija turi būti Pardavėjo pakuotėje arba kitoje, užtikrinančioje saugų transportavimą pakuotėje.
- Produkcija turi būti grąžinama Pardavėjo nurodytu adresu (iš anksto susitarus).
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamą produkciją, jei buvo nesilaikoma produkcijos grąžinimo sąlygų.
- Pirkėjas prieš priimdamas produktą iš Pardavėjo arba Kurjerio privalo pasitikrinti ar nėra transportavimo pažeidimų. Pirkėjui priėmus siuntą laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už vėlavimą pristatyti prekes, jei Prekės Pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.